Допрофильная и профильная подготовка

Рэалізацыя дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання вучняў. Рэалізацыя падрыхтоўкі вучняў да цэнтралізаванага тэсціравання

Правядзенне класных гадзін для вучняў VIII-IX класаў, накіраваных на усвядомлены выбар профілю навучання

студзень-май

Класныя кіраўнікі

 

Прэзентацыя профіляў навучання для вучняў VIII-IX класаў

сакавік-красавік

Настаўнікі

 

Правядзенне інфармацыйнай работы з вучнямі V-IX класаў і іх бацькамі па арганізацыі дапрофільной падрыхтоўкі і профільнага навучання ў наступным навучальным годзе

на працягу года

Ляшук М.М.

 

Псіхалагічная дыягностыка вучняў

студзень-май

Педагог-псіхолаг

 

Кансультацыйная работа з педагогамі і законнымі прадстаўнікамі вучняў

на працягу года

Ляшук М.М., педагог-псіхолаг

 

Вывучэнне прафесійнай перавагі выпускнікамі XI класаў

кастрычнік

Педагог сацыяльны

 

Правядзенне анкетавання вучняў VIII і IX класаў з мэтай дыягностыкі іх прафесійных схільнасцей і інтарэсаў, гатоўнасці да асэнсаванага выбару профілю навучання на III ступені агульнай сярэдняй адукацыі

красавік

Педагог сацыяльны

 

Папярэдняе фарміраванне X класаў і выяўленне педагагічнага патэнцыялу для арганізацыі профіляў на III ступені (дадзены стан і перспектывы)

май

Ляшук М.М.

 

Аналіз адпаведнасці паступленняў выпускнікоў профільных класаў абраным профілям

жнівень

Ляшук М.М.

 

Вывучыць запыты вучняў ХІ класаў да ўдзелу ў рабоце міжшкольных факультатываў

да 22.09.

Ляшук М.М.  

 

Забяспечыць удзел вучняў ХІ класаў у трох этапах рэпетыцыйнага тэсціравання:

Індывідуальныя і групавыя субяседаванні з вучнямі;

Давесці інфармацыю да ведама бацькоў на агульнашкольным сходзе;

Індывідуальныя гутаркі з бацькамі;

Падача заяўкі да ўдзелу ў РТ.

 

 

Кастр., люты

кастрычнік

Кастр., люты

3 разы ў год

 

Ляшук М.М., педагог-псіхолаг Ляшук М.М.

 

Бруцкая В.Л.   Ляшук М.М.

 

Вывучыць перспектывы размеркавання кожнага выпускніка 2022 года па каналах навучання і ўдзеле ў ЦТ

кастрычнік  красавік

Бруцкая В.Л.  

 

Выкарыстоўваць на факультатыўных занятках па матэматыцы, беларускай мове, біялогіі заданні, якія максімальна набліжаны да ЦТ

да 01.10. далей – кожны тыдзень

Педагаг. работнікі

 

Правядзенне карэкцыйнай работы з вучнямі па выніках трох этапаў рэпетыцыйнага тэсціравання

Пасля РТ

Настаўнікі 11 класаў

 

Арганізацыя своечасовасці размяшчэння і даступнасці інфармацыі ў інфармацыйным асяроддзі школы, на школьным сайце аб РТ і ЦТ

пастаянна

Тарадайчык А.М.

 

поделиться в: