Рэалізацыя дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання вучняў. Рэалізацыя падрыхтоўкі вучняў да цэнтралізаванага тэсціравання |
|||
Правядзенне класных гадзін для вучняў VIII-IX класаў, накіраваных на усвядомлены выбар профілю навучання |
студзень-май |
Класныя кіраўнікі |
|
Прэзентацыя профіляў навучання для вучняў VIII-IX класаў |
сакавік-красавік |
Настаўнікі |
|
Правядзенне інфармацыйнай работы з вучнямі V-IX класаў і іх бацькамі па арганізацыі дапрофільной падрыхтоўкі і профільнага навучання ў наступным навучальным годзе |
на працягу года |
Ляшук М.М. |
|
Псіхалагічная дыягностыка вучняў |
студзень-май |
Педагог-псіхолаг |
|
Кансультацыйная работа з педагогамі і законнымі прадстаўнікамі вучняў |
на працягу года |
Ляшук М.М., педагог-псіхолаг |
|
Вывучэнне прафесійнай перавагі выпускнікамі XI класаў |
кастрычнік |
Педагог сацыяльны |
|
Правядзенне анкетавання вучняў VIII і IX класаў з мэтай дыягностыкі іх прафесійных схільнасцей і інтарэсаў, гатоўнасці да асэнсаванага выбару профілю навучання на III ступені агульнай сярэдняй адукацыі |
красавік |
Педагог сацыяльны |
|
Папярэдняе фарміраванне X класаў і выяўленне педагагічнага патэнцыялу для арганізацыі профіляў на III ступені (дадзены стан і перспектывы) |
май |
Ляшук М.М. |
|
Аналіз адпаведнасці паступленняў выпускнікоў профільных класаў абраным профілям |
жнівень |
Ляшук М.М. |
|
Вывучыць запыты вучняў ХІ класаў да ўдзелу ў рабоце міжшкольных факультатываў |
да 22.09. |
Ляшук М.М. |
|
Забяспечыць удзел вучняў ХІ класаў у трох этапах рэпетыцыйнага тэсціравання: Індывідуальныя і групавыя субяседаванні з вучнямі; Давесці інфармацыю да ведама бацькоў на агульнашкольным сходзе; Індывідуальныя гутаркі з бацькамі; Падача заяўкі да ўдзелу ў РТ. |
Кастр., люты кастрычнік Кастр., люты 3 разы ў год |
Ляшук М.М., педагог-псіхолаг Ляшук М.М.
Бруцкая В.Л. Ляшук М.М. |
|
Вывучыць перспектывы размеркавання кожнага выпускніка 2022 года па каналах навучання і ўдзеле ў ЦТ |
кастрычнік красавік |
Бруцкая В.Л. |
|
Выкарыстоўваць на факультатыўных занятках па матэматыцы, беларускай мове, біялогіі заданні, якія максімальна набліжаны да ЦТ |
да 01.10. далей – кожны тыдзень |
Педагаг. работнікі |
|
Правядзенне карэкцыйнай работы з вучнямі па выніках трох этапаў рэпетыцыйнага тэсціравання |
Пасля РТ |
Настаўнікі 11 класаў |
|
Арганізацыя своечасовасці размяшчэння і даступнасці інфармацыі ў інфармацыйным асяроддзі школы, на школьным сайце аб РТ і ЦТ |
пастаянна |
Тарадайчык А.М. |
|
Министерство образования Республики Беларусь
Отдел по образованию Столинского райисполкома
Государственное учреждение образования