Допрофильная и профильная подготовка

Рэалізацыя дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання вучняў у 2019/2020 навучальным годзе

Правядзенне класных гадзін для вучняў VIII-IX класаў, накіраваных на усвядомлены выбар профілю навучання

студзень-май

Класныя кіраўнікі

 

Прэзентацыя профіляў навучання для вучняў VIII-IX класаў

сакавік-красавік

Настаўнікі

 

Правядзенне інфармацыйнай работы з вучнямі V-IX класаў і іх бацькамі па арганізацыі дапрофільнай падрыхтоўкі і профільнага навучання ў наступным навучальным годзе

на працягу года

Ляшук М.М.

 

Псіхалагічная дыягностыка вучняў

студзень-май

Педагог-псіхолаг

 

Кансультацыйная работа з педагогамі і законнымі прадстаўнікамі вучняў

на працягу года

Ляшук М.М., педагог-псіхолаг

 

Вывучэнне прафесійнай перавагі выпускнікамі XI класаў

кастрычнік

Амяльчук І.А.

 

Правядзенне анкетавання вучняў VIII і IX класаў з мэтай дыягностыкі іх прафесійных схільнасцей і інтарэсаў, гатоўнасці да асэнсаванага выбару профілю навучання на III ступені агульнай сярэдняй адукацыі

красавік

Амяльчук І.А.

 

Папярэдняе фарміраванне X класаў і выяўленне педагагічнага патэнцыялу для арганізацыі профіляў на III ступені (дадзены стан і перспектывы)

май

Ляшук М.М.

 

Аналіз адпаведнасці паступленняў выпускнікоў профільных класаў абраным профілям

жнівень

Ляшук М.М.

 

Вывучэнне пытання “Арганізацыя дапрофільнай падрыхтоўкі. Выяўленне выніковасці работы”

да 18.12.

Ляшук М.М.

 

Вывучыць запыты вучняў ХІ класаў да ўдзелу ў рабоце міжшкольных факультатываў

да 22.09.

Ляшук М.М., Яхнавец Т.У.

 

Прааналізаваць вынікі ўдзелу выпускнікоў 2018 года ў ЦТ

кастрычнік

Ляшук М.М.

 

Забяспечыць удзел вучняў ХІ класаў у трох этапах рэпетыцыйнага тэсціравання:

Індывідуальныя і групавыя субяседаванні з вучнямі;

Давесці інфармацыю да ведама бацькоў на агульнашкольным сходзе;

Індывідуальныя гутаркі з бацькамі;

Падача заяўкі да ўдзелу ў РТ.

 

 

Кастр., люты

кастрычнік

Кастр., люты

3 разы ў год

 

Ляшук М.М., педагог-псіхолаг Ляшук М.М.

 

Яхнавец Т.У.

Ляшук М.М.

 

Вывучыць перспектывы размеркавання кожнага выпускніка 2019 года па каналах навучання і ўдзеле ў ЦТ

кастрычнік красавік

Яхнавец Т.У.

 

 

Выкарыстоўваць на факультатыўных занятках па матэматыцы, беларускай мове, біялогіі заданні, якія максімальна набліжаны да ЦТ

да 01.10. далей – кожны тыдзень

Яхнавец Т.У., Сенькавец С.Р., Пабярэжная Л.М.

 

Правядзенне карэкцыйнай работы з вучнямі па выніках трох этапаў рэпетыцыйнага тэсціравання

Пасля РТ

Настаўнікі 11 класаў

 

Абмеркаваць пытанні падрыхтоўкі вучняў да ЦТ на пасяджэннях метадычных аб'яднанняў

2 разы ў год

Кіраўнікі ШВМА

 

Арганізацыя своечасовасці размяшчэння і даступнасці інфармацыі ў інфармацыйным асяроддзі школы, на школьным сайце аб РТ і ЦТ

пастаянна

Тарадайчык А.М.

 

Унутраны кантроль: “Аб рабоце настаўнікаў па падрыхтоўцы вучняў ХІ класа да ЦТ”

красавік

Ляшук М.М.